Platform over nieuwbouw, renovatie, restauratie en transformatie
‘Samen maken we het speciaal!’

‘Samen maken we het speciaal!’

Inspirerende partner voor keukens, sanitair en tegels

DHOMUS is een inspirerende partner voor projectontwikkelaars, beleggers, aannemers én bewoners als het gaat om keukens, sanitair en tegels. “Met een combinatie van meer dan 100 jaar ervaring bieden wij een unieke mix van kennis, expertise, inspiratie en service voor de mid- tot high end markt”, vertelt directeur Duncan Moser. “We werken met onze eigen labels (Huysinc, Asto en Leicht Amsterdam) en met gerenommeerde merken die bekend staan om hun kwaliteit, innovatie en stijl. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel! Vanaf de eerste afspraak in een van onze showrooms tot aan de levering, service en garantie; wij zorgen voor elk detail. Samen maken we het speciaal!”

DHOMUS is een veelgevraagde partner in nieuwbouwprojecten. “Kenmerkend voor deze projecten is dat projectontwikkelaars en aannemers hun bewoners een optimale klantreis willen bieden, zonder daar zelf omkijken naar te hebben”, aldus Moser. “Wij spelen hier graag op in, zodat bewoners de keukens, het sanitair en de tegels van hun wens kunnen uitzoeken. In onze showrooms in Waardenburg, Rotterdam en Amsterdam kunnen bewoners keukens, sanitair en tegels in alle stijlen, kleuren en budgetten bewonderen.” Waar particuliere bewoners vrij kunnen inlopen, begint de klant­reis van de bewoners van nieuwbouwprojecten vaak met een algemene kopersavond, waarin ook het traject met één van de DHOMUS labels wordt uitgelegd. “In navolging van deze kopersavond kunnen bewoners alvast een moodboard maken op onze website, om hun stijl en voorkeuren te ontdekken. Vervolgens kunnen zij een afspraak inplannen met onze adviseurs, om de showroom te bekijken en de keukens, het sanitair en de tegels van hun smaak te selecteren.”

Showroom Huysinc 01
Showroom van Huysinc.

Uitgebreide klantreis

“Wanneer klanten vanuit een project bij ons binnenkomen, hebben wij de woningplattegrond al voor ons liggen”, vertelt Moser. “We weten exact welke vierkante meters beschikbaar zijn en hoe de ruimtes zijn ingedeeld. Hierdoor kunnen we nog beter adviseren.” Aan tafel met de klant wordt vaak eerst een ontwerp voor de keuken gemaakt. “Hierbij worden ook eventuele bouwkundige wijzigingen inzichtelijk gemaakt, die wij na akkoord doorgeven aan de aannemer. Hierdoor hoeft deze aannemer niet langer met elke bewoner aan tafel om eventuele aanpassing te bespreken. In een 3D simulatie kunnen bewoners alvast virtueel door hun nieuwe keuken lopen, zodat zij nog meer feeling krijgen met het ontwerp.” Om even op adem te komen, zijn bewoners van harte welkom voor een lunch in de eigen kookstudio. “Vervolgens kunnen zij in de middaguren hun sanitair uitzoeken. Een efficiënt proces voor zowel klanten als aannemers.”

Na akkoord worden de tekeningen zodanig uitgewerkt, dat de eigen monteurs én installatiepartijen eenvoudig hun werkzaamheden kunnen uitvoeren. “Omdat de periode tussen het moment van bestellen en de daadwerkelijke montage enkele maanden tot anderhalf jaar in beslag neemt, houden wij de bewoners op relevante momenten op de hoogte van de voortgang”, vertelt Moser. “Zo vragen wij twee maanden voor de definitieve bestelling of er nog aanpassingen gewenst zijn en plannen wij tijdig de leveringen in.” Waar de badkamer en het toilet voor de oplevering gemonteerd worden, wordt de keuken meestal daarna gepland. Op dit moment is DHOMUS hard bezig om de klantreis nog verder te optimaliseren. Bijvoorbeeld met nieuwe serviceconcepten en mogelijkheden om de duurzame impact van bepaalde keuzes inzichtelijk te maken.

LEICHT showroom 23 13
Showroom van Leicht Amsterdam.

Hoe het allemaal begon…

De geschiedenis van DHOMUS gaat terug naar april 2022, als het Van Wanrooij Warenhuys (in Waardenburg) door investeringsmaatschappij Waterland Private Equity wordt overgenomen van Van Wanrooij Bouw & Ontwikkeling. “Kort daarna worden bovendien Asto en Leicht Amsterdam overgenomen, met showrooms in Rotterdam en Amsterdam”, vertelt Moser. “Vervolgens vindt een rebranding plaats van Van Wanrooij Warenhuys tot Huysinc. Bovendien wordt een overkoepelende naam bedacht om de ‘business to business’ propositie van de drie labels verder vorm te geven.” De naam DHOMUS is hierbij met zorg gekozen en combineert de overkoepelende functie (dome) met de belangrijkste doelmarkt (domus/huis). “In de toekomst willen wij het aantal labels en onze geografische spreiding nog verder uitbreiden. Hierdoor zijn we straks altijd dichtbij en kunnen we opdrachtgevers en bewoners nóg sneller en beter van dienst zijn. De eerste mooie stappen hiervoor zijn inmiddels gezet.”   

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details

Kunnen we je helpen met zoeken?

Bekijk alle resultaten